Jurnal de dieta, fitness si viata sanatoasa



Daca tot am vorbit despre cosmetice organice, ma gandeam sa va informez de unde imi cumpar eu cosmeticele si suplimentele si sa va impartasesc cateva trucuri pe care le puteti folosi atunci cand comandati online, pentru a iesi mai avantajos.


In primul rand, tin sa mentionez ca desi exista multe site-uri si la noi in tara care comercializeaza suplimente de tot felul, cosmetice organice si cam tot ce tine de un stil de viata sanatos, eu am ajuns la concluzia ca e mai rentabil sa comanzi de pe site-uri straine. Ideal ar fi ca aceste site-uri sa fie totusi din UE, pentru a nu mai plati vama si TVA pe colet, caci in acel caz nu mai e chiar asa convenabil si se incarca factura considerabil. Desigur, daca aveti niste domni/doamne super de treaba cum am eu la oficiul vamal, puteti sa faceti obrazul gros din cand in cand si o sa treaca cu vederea. Oficial, comenzile de pe internet din afara UE sunt scutite de taxe suplimentare daca nu depasesc valoarea de 10 Euro, deci putin probabil. 

Primul site de pe care am comandat si am fost multumita este www.iherb.com.
Site-ul este din US, deci comanda vine la oficiul vamal de care apartineti. In principiu se merita sa cumparati de pe acest website suplimente si cosmetice care nu se gasesc pe site-uri din UE. Au suplimente de la NOW Foods la jumatate de pret!!! fata de pretul cu care sunt comercializate in cel mai cunoscut magazin online de suplimente din Romania. In aceste conditii cred ca se merita sa comandati chiar si daca e sa platiti vama si TVA. In plus, au mereu oferte foarte bune si la fiecare comanda puteti alege cam 3 mostre gratuite din diverse produse puse la dispozitie in sectiunea "Free Sample". Ca sa fie totul super avantajos, inainte de a Checkout eu aleg optiunea de transport "International Airmail" care costa fix 4$ cu conditia ca pachetul sa nu depaseasca 1361 grame. Cu aceasta optiune produsele nu sunt asigurate in cazul in care se pierde comanda, dar eu pana acum nu am patit si nici nu stiu pe nimeni sa fi patit deci consider ca se merita riscul asumat.

De asemenea, daca comandati de pe acest site, folositi urmatorul cod promotional inainte de Checkout pentru a primi o reducere de 5$ la prima comanda:  DUS063

Al doilea site de pe care am comandat cosmetice organice si care m-a cucerit prin simplul fapt ca mi-a venit coletul pana la usa, este www.theorganicbodycareshop.com
Site-ul este din UK, deci nu se aplica taxe vamale sau TVA la el si pretul transportului este mai mult decat rezonabil, intre 2.5 si 10 lire, in functie de greutatea coletului. Au cosmetice de la Dr. Hauschka si Aubrey Organics, care au reviewuri bune peste tot si multe alte marci de cosmetice sau suplimente nutritive. In plus, coletul ajunge cam in 4-5 zile lucratoare, spre deosebire de iherb, de unde ajunge intre 10 si 15 zile lucratoare. 

0 comentarii: